Shop Mobile More Submit  Join Login
Invader Zim has Head chickens by snakehands Invader Zim has Head chickens by snakehands
Seriously what's with me and this chicken?

Illustration for my fanfic Lucky to be Irken: [link]

It's ZaDr with mature contents

:iconz-a-d-r: :iconizromance: :iconzadrgaybesocsclub: :iconzim-dibqueen: :iconzimxdib-fan-club: :iconm-pregclub: :iconseme-dib-club: :iconoxzadrxo: :iconzzadr:

I don't own Invader Zim or any of it's characters (no really?)
Add a Comment:
 
:iconconejita-ginny:
Conejita-Ginny Featured By Owner Oct 12, 2014  Professional Digital Artist
Awww I love Chiky >w< and I love this fanfic :heart:
Reply
:iconinvader-cookie:
Invader-Cookie Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
Chicken -u-
Reply
:iconinvaderzikra:
InvaderZikra Featured By Owner Dec 12, 2012
Congratulations, your pigeon has evolved into chicken
Reply
:icondirector1265:
Director1265 Featured By Owner Nov 29, 2012
GIR: "Ahhhhhhhhhh!!!!!! It's got Chicken Legs!!!! And chicken feathers and a chicken beak and chicken waddle and chicken eyes and chicken tail and chicken...."
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner Nov 30, 2012  Hobbyist General Artist
I'm gonna eat you!!!!!
Reply
:icondirector1265:
Director1265 Featured By Owner Dec 1, 2012
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Reply
:iconi-hate-dib-so-much:
I-hate-Dib-so-much Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist General Artist
wow animals love him.
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist General Artist
Isn't that how it always is? My sister doesn't really like animals and my pets are always all over he when she comes over.
Reply
:iconturtlesandtacos:
TurtlesAndTacos Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
damn...i get head chickens ALL.THE.TIMEZ.
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist General Artist
Oh I love head chicken burgers ........
Reply
:iconturtlesandtacos:
TurtlesAndTacos Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I know but I hate the hairs...
Reply
:iconnightfury128:
NightFury128 Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist General Artist
To me, Zim looks like his temper has flown the coop! He looks like he's in a fowl mood today! I've got pages more of these crappy puns, I could go on.
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist General Artist
:nuu: please don't!

(LOL)
Reply
:iconkilloxxmiika:
KilloxXMiika Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist General Artist
That chicken's just like,
"Fuck yeah.
I'm gonna make you carry me around all day,
'Cause you're my bitch."
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist General Artist
^D^ :LMAO:
Reply
:iconkilloxxmiika:
KilloxXMiika Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconlovingmyth:
Lovingmyth Featured By Owner Jun 21, 2011
Chicky! Zim is getting angry with you, be careful or he might go through with his threat of eating you.
Reply
:iconkittymembrane:
KittyMembrane Featured By Owner May 30, 2011  Student Artist
lol chicken
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
"I'm gonna eat you!"
Reply
:iconkittymembrane:
KittyMembrane Featured By Owner May 30, 2011  Student Artist
Kittys lekku twitched "you would dare" she hissed
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
I'm gonna do it - I'm gonna put a flamingo on Zim's head!! Just wait
Reply
:iconkittymembrane:
KittyMembrane Featured By Owner May 30, 2011  Student Artist
The female blinked "he wont like it"
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
Oh he won't, promise :D
Reply
:iconkittymembrane:
KittyMembrane Featured By Owner May 30, 2011  Student Artist
kitty laughed "good luck"
Reply
:icondragonandbaconlover:
dragonandbaconlover Featured By Owner May 16, 2011
I LOVE IT! HEAD CHICKENS!
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
:iconbigsmileplz:
Reply
:icontallest-ariva:
Tallest-Ariva Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
:XD: Chicky, what are you doing up there?
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
:iconchickenhead:
Reply
:icontallest-ariva:
Tallest-Ariva Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
:iconheadpigeonplz:
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
Speaking of, whatever happened to Operation Head Pigeons? Has it been replaced by Soapy Waffles?
Reply
:icontallest-ariva:
Tallest-Ariva Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
I'm not sure. I think they're still going on FaceBook, but SoapyWaffles has been getting a lot done too.
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
Hmmm :iconhorrorhcickenplz:
Reply
:iconwolfphantom21:
wolfphantom21 Featured By Owner May 14, 2011  Hobbyist Traditional Artist
EPIC!!!!
Reply
:iconizluver87:
IZluver87 Featured By Owner May 14, 2011
LMAO!! First head pigeons now head chickens? HAHA!! Poor Zim!!
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
Ya what other kind of bird should I put up there? :flamingo:
Reply
:iconizluver87:
IZluver87 Featured By Owner May 30, 2011
Lmao! Not a flamingo! It'll crush him. Haha!!! Hm, maybe a duck? Lol!!
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
:iconbigbirdplz: ???????
Reply
:iconizluver87:
IZluver87 Featured By Owner May 30, 2011
Hahah! U saying u wanna put BigBird on his head?? lol!
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
^D^ maybeeee
Reply
:iconizluver87:
IZluver87 Featured By Owner May 30, 2011
LMAO!!! XD
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
:iconflamingoplz:
Reply
:iconsassafrass002:
sassafrass002 Featured By Owner May 14, 2011  Hobbyist General Artist
Haha! XD I love it! :giggle:
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 14, 2011  Hobbyist General Artist
:iconchickenplz:
Reply
:iconsassafrass002:
sassafrass002 Featured By Owner May 15, 2011  Hobbyist General Artist
CHICKEH!
Reply
:iconblondepup:
BlondePup Featured By Owner May 14, 2011  Student Artisan Crafter
LMAO Yesh yeshhhhh chicken headz :D
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 14, 2011  Hobbyist General Artist
:iconchickenhead:
Reply
:iconcamimiz:
CamimiZ Featured By Owner May 14, 2011
"Get off my head Gir", the chicken's version. Bwahahah. I love his expression!
Reply
:iconsnakehands:
snakehands Featured By Owner May 14, 2011  Hobbyist General Artist
OOops :iconchickenplz:
Reply
:iconcamimiz:
CamimiZ Featured By Owner May 14, 2011
Eheh!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 13, 2011
Image Size
527 KB
Resolution
878×1058
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,311
Favourites
97 (who?)
Comments
60

Camera Data

Make
SONY
Model
DSC-H10
Shutter Speed
10/300 second
Aperture
F/4.0
Focal Length
9 mm
ISO Speed
500
Date Taken
Jan 12, 2010, 4:02:48 AM
×